Remarketing

Przyjrzymy się bliżej bardzo ciekawej formie reklam kierowanych do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Reklamy w remarketingu wyświetlają się na różnorodnych witrynach odwiedzanych przez użytkowników, które należą do sieci reklamowej Google. Przypominamy odwiedzającym o swojej firmie/usługach/produktach.

Co możemy na tym zyskać?

  • jeżeli użytkownik nie dokona konwersji (np. zakupu) dotrzemy do niego z odpowiednim komunikatem, jak będzie przeglądał inne witryny,
  • możemy stosować precyzyjnie dostosowane komunikaty i zachęcić użytkownika do wykonania pożądanej przez nas akcji.

Na przykładzie:

Sprzedajemy obuwie sportowe. Potencjalny klient odwiedził nasz sklep. Nie dokonał zakupu. Korzystamy z kampanii remarketingowej i kierujemy do niego reklamę z rabatem na zakup butów. Zwiększamy tym samym prawdopodobieństwo, że dokona transakcji w naszym sklepie.

Remarketing jest jedną z najbardziej skutecznych form reklamowych.  Wpływa również na budowanie wizerunku firmy. Nasze reklamy mogą być obecne na milionach witryn, właśnie tam, gdzie znajduje się nasz Klient.